När en hjälpande hand behövs

Med hjärtat på rätt plats, för dig som behöver en hjälpande hand.

Assistans för barn

Personlig assistans för barn handlar om att skapa just de förutsättningarna, både för barnet och för hela familjen.

Assistans för vuxna

På GK Assistans erbjuder vi personlig assistans som anpassas efter dina individuella behov och önskemål.

Bli kund

När vi får förtroendet att ta emot ett nytt uppdrag, utformar vi vår assistans utifrån varje kunds unika behov.

Historian börjar 2006

Sedan 2006 har GK Assistans tillhandahållit personlig assistans av högsta kvalitet. Vi har genom åren ackumulerat omfattande kunskaper och erfarenheter för att säkerställa att vi möter varje kunds unika behov. Hos oss är kunden alltid i centrum – vi ser till att du är aktivt delaktig och medbestämmande i alla delar av din assistans. Vår prioritet är att bygga långvariga relationer baserade på förtroende och öppen kommunikation.

Vi väljer att arbeta med ett begränsat antal klienter för att kunna erbjuda skräddarsydd och tillgänglig service. Vårt team är verksamt främst i Stockholms län, men vi är öppna för att ta emot klienter från hela Sverige om vi kan erbjuda den höga standard på assistans som vi är kända för…

Kontakta oss

Har du frågor eller funderingar? Tveka inte att höra av dig! Du kan kontakta oss via telefon, e-post eller genom vårt kontaktformulär.

Vanliga frågor

Här har vi samlat de vanligaste frågorna och svaren för att göra det enklare för dig att hitta information.

Arbeta på GK assistans

På GkAssistans strävar efter att vara en arbetsplats där du kan växa, utvecklas och känna dig uppskattad

Bli kund hos oss

När vi får förtroendet att ta emot ett nytt uppdrag, utformar vi vår assistans utifrån varje kunds unika behov. Vi lägger tid, engagemang och resurser där de gör mest nytta – för dig som kund och för hela din assistansgrupp.

Vår personal / Miljö

På GK Assistans är kvalitet och säkerhet i vårt arbete grundläggande. Vår målsättning är att ständigt förbättra vår service och arbetsmiljö. Därför är alla anställda skyldiga att rapportera eventuella avvikelser, arbetsskador eller synpunkter. Dessa rapporter följs upp systematiskt och kontinuerligt för att identifiera möjligheter till förbättring och främja ett lärande klimat inom organisationen. Genom detta arbete strävar vi efter att inte bara uppfylla utan också överträffa de standarder och förväntningar som ställs på oss inom personlig assistans enligt LSS..

Vi använder kakor

För att förbättra din upplevelse när du använder våra webbplatser och webbtjänster – använder vi cookies, web beacons och liknande tekniker. Här kan du läsa om vilka olika typer av cookies det finns och hur vi använder dem.